Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 3800 / today visits: 3800 |
Pane Šulci, ve Vašem Infu na listopad je sice uvedena opravenka návodu na Riders in the Sky 1945, ale nejde rozkliknout. Po kliknutí na miniaturu se mi objeví informace, že na webové adrese se nepodařilo najít žádnou informaci. Pro doplnění používám Google chrome.
Ano, bude. V únoru 2019.
Pane Šulci - bude k Tempestu aj Brassin motor + Kryty? Ďakujem a teším sa na ten model :G)
Já si nejsem jist, zda je tam vůbec nějaký rozdíl, pokud ano, bude to nějaká nevýznamná prkotina. Nicméně, je poměrně pravděpodobné, že ten kokpit i tak vydáme jako samostatnou položku, stejně jako kokpity na ostatní verze.
Co se MiGu-23BN týče, tak pokud ho do řady Limited Edition zařadíme, tak bude tak, jak ho má Trumpeter, žádné opravy na něm dělat nebudeme.
Dobrý den pane,
bude kokpit brassin na Fw 190A-2, nebo je to stejné jako A-3?
Děkuji
Já bych se přimlouval za úplně novou BN.
Taky se přimlouvám za BN. Zrovna stavím Bednu, je to paráda a krásně by to k ní pasovalo. Je fakt, že by to chtělo nový rámeček s čumákem a kabinu. Ale když to šlo u B-24...
to Vl.Šulc a Martys: Přesně tak. Mám jich v práci několik. Klidně budou couvat tímto způsobem a kdyby to snad někomu vadilo, tak je "Cretino Infernale" .
Přidávám hlas pro BN. Je to komplikovanější, ale vy to zvládnete.
Vl. Šulc: Italská historka pobavila. Já mám o Italech vcelku jasno od doby, kdy náš italský obchodní zástupce ve Frankfurtu(!!!) na veletrhu VĚDOMĚ couval v poměrně dlouhé jednosměrce a nepřišlo mu na tom nic zásadně nepatřičného. "Přeci to nebudu objiždět" zněl jeho argument...
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|