Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 25069 / today visits: 25069 |
miking - ne, Boeing dělá s Bae z čistého přátelství a vůbec a ani trochu jim neměl snahu pomoct
Martin - výběr v USA ale bude něco jiného, oproti nám zcela určitě, a těm Indiánům bych taky moc nefandil.
Porad se tady hadame o 159,ale vi nekdo ,podle jakych specifikaci to ero nekdo dal dohromady?Je tam u.s.
motor,italsky radar atd.Nebo tam v Aeru nacpali,co je napadlo a nase vlada to zacvakla.Museli snad delat nejaky pruzkum trhu a pokud tam tehdy dali komponenty,na ktere bylo embargo,tak nemohl snad nikdo
pocitat,ze s tim nahradi 100 Albatrosu v Libyi.
To Tom:To,ze to neni o finalnim produktu bych tak zcela netvrdil.Proc by Americani v kazdem vyberovem rizeni proti sobe staveli minimalne dva prototypy.Ze by nevedeli jak utratit penize?
P.S. TOM: k tomu Boeingu- ano, vsechno je to velke spiknuti.
Boeing ktery vyrabi v licenci upravenou (namorni) verzi hawku a nikam ji nesmi podle kontraktu vyvazet, a nikdy nedodal nic Indickemu letectvu, chtel zadusit konkurenci aby je L-159 nevytlacilo z letadlovek.
Spiknuti je vzdycky nejpohodlnejsi vysvetleni vseho...
No jiste, u vojenskych kontraktu to nikdy a nikde neni primarne o vlastnim produktu.
No konečně, A tom to je. O celé té politice, co popisuješ dále. A proto ti stále říkám, že tvoje argumentace o nepotřebnosti takových letadel není správná.
Tom: to je porad dokola. "neuspech L-159 neni o L-159". No jiste, u vojenskych kontraktu to nikdy a nikde neni primarne o vlastnim produktu.
Britove lobovali v Indii za Hawky od druhe poloviny 80. let. (nakup AJT byl vyhlasen roku 1985!)
Bae meli vybudovane vazby (licencni Jaguary, dodavky Sea Harrieru v 80. letech), vazby na politiky, kanaly na "odklaneni penez" politikum atd. atd. atd. Nabizi ofsetty a vyrobu Hawku v tovarne v Bangalore,Indie. Uvery na financovani koupe samozrejme.
No a pak prijde roku 2002 Aero kdyz je kontrakt s Bae pred podpisem, nabidne cenu o 20% nizsi a Indicka vlada vyda nekolik prohlaseni ze "je mozne znovuotevrit vyjednavani o dodavateli AJT s ohledem na cenove podminky".
No, fanda z toho vyvodi ze Indicka vlada uvazuje o L-159 oproti Hawku.
Ja z toho vyvozuji ze Indicka vlada chce pouzit L-159 aby stlacila dojednanou cenu uz temer hotoveho kontraktu na Hawky. Proc se o kontrakt v te fazi nepokouseli dalsi vyrobci cvicnych letadel???
Kazdy tam muzeme videt to svoje. A jiste, z jisteho uhlu, pokud opravdu chceme, to muzeme videt ze Indie vybrala Hawk jako "smulu" pro L-159
Ano, je to o Boeingu. Indové Alcy chtěli, v té době byli v Aeru Američani. Vzhledem k tomu co nastrkali do Goshawka, neměli zájem na prodeji L-159. Ono totiž proti L-159 sály právě Hawky.
Neúspěch L-159 není o L-159.
Kdy začal program, to jsem nenašel. Ale první let L-159 byl 1997, manažeři z Boeingu přišli 1998.
Kdy přišli potom? Dodávky, pokud mne paměť neklame byly za doby vlády Boeingu..
Ty hoši z Boeingu přišli až potom. Souhlasím s mikingem, jen podotýkám ... po bitvě každý generálem. Francouzi si asi drbou hlavu kvůli Rafale, Britové likvidovali rozestavěné Nimrody a Rusové nedokázali od revoluce vyrobit dopravní letadlo.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|