Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 98088 / today visits: 98088 |
V jednom ze tří verzí stavebnice letounu uvedeného typu mě zaujalo celokovové "zbarvení", ve kterém létal tento stroj jako "kapčurák" s americkými znaky. I přijal jsem rozhodnutí, že si ho postavím.
Při stavbě mě příjemně překvapila skutečnost, že díly šly k sobě velice přesně a tmelení bylo třeba poskrovnu - na spoji půlek trupu tmelu nebylo potřeba skoro vůbec, jen na horní části krytu motoru, v zadní části kabiny a místy na spoji styku s trupem. Horší to bylo na přechodu křídlo/trup, kde zůstaly škvíry. Ty jsem posléze zamáznul akrylovým tmelem Vallejo (na fotkách to ještě není), který se dá ihned po aplikaci setřít ušákem a zůstane tak pouze v oné škvíře, takže tmelený spoj není třeba vůbec brousit. Tmelit jsem musel i na obou bocích trupu, protože se mi nepodařilo usadit sestavu motoru k trupu ideálně přesně a zůstala mírně vychýlená doleva, což ale mohlo být způsobeno mou nepozorností při lepení, a taky v místě styku náběžné hrany křídla s trupem. Překryt kabiny je z čirého plastiku, poměrně silný a s odděleným čelním štítkem kvůli jeho variantám pro jiné verze. Abych překryt usadil co možná nejpřesněji, musel jsem přilepit ochranný rám za sedačkou pilota zepředu na hranu trupu tak, abych jej umístil níže. Překryt pak už nasadit šel. Potyčka nastala i s palubní deskou, potvora mi do trupu nešla tak, aby bylo možné přilepit čelní štítek a tak jsem nakonec její horní zúženou část ufiknul.
O víkendu budu ve stavbě pokračovat.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|