Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 179918 / today visits: 179918 |
Já si ten model každopádně koupím, ale až bude tak, jak má být ... to je pro mě podstata problému ... ale třeba "toho" ted' Airfix využije ...
A není to náhodou tak, že v případě oprávněné reklamace jdou náklady na poštovné za tím, u koho ji uplatňujete? A neměl ten člověk řešit reklamaci spíše s prodejcem?
Na jednu stranu se tu odkopete jako neumětelové, na druhou stranu hodně štěstí p.Sobotkovi až se mu ty reklamace jednou skutečně sesypou. I když vidím 100+1 důvod proč se tak nestane a on se k tomu bude moci dál stavět tak, jako teď.
Thude, co vím, tak jejich poslední short run byla ta nepovedená patnáctka....
Eduardi taky dělaj short run,ne, a jaký to jsou krásný modely...
Ona se v této diskuzi vytratila podstata celého problému. Vythané rytí byl pouze začátek. Podstatou byl přístup Brengunu k reklamaci, na kterou měl zákazník plné právo.
Pokud Brengun požaduje pro reklamaci zaslat model zpět, nabízí se otázka, co by asi tak Brengun s plastovými rámečky, jejichž výrobní náklad je tak desetikačka asi dělal? Rozemlel je a recykloval v jiném modelu aby ušetřil náklady na materiál? Poslal by bezvadný model, který nemá? Nebo by jej snad ručně opravil, doryl?
Vzhledem k tomu, že pro zmiňovaného zákazníka jsou náklady na zaslání zpět vyšší, než cena modelu samotného, je pochopitelné, že se mu tento požadavek nezamlouvá. Rovněž je evidentní, že cílem není uspokojit zákazníka, ale odradit jej od toho, aby nějakou reklamaci vůbec uplatňoval.
TOM - ... náprava vady ... jak popisuješ je jednoduchá, bohužel u toho Typhoonu to už tak jednoduché není a tak si myslím, že u stavebnice za takovou cenu, by se tohle nemělo dávat do prodeje.
Já taky nemám rád, když se blbá stavebnice za vysokou cenu omlouvá tím, že je to děláno nějakou xxx technologií.
Ale je to myslím jinak.
Když vím, že je stavebnice třeba ten shortrun, tak mi to říká, že musím, vzhledem k dané technologii očekávat asi nejspíš horší kvalitu výlisků. Je to informace pro mě - nikoli omluva dané technologie. A je na mě, pokud mám trochu mozku v hlavě, zda si to koupím, či ne.
Já myslím, že každý, kdo si kupuje model, si o něm tyhle informace zjistí. Já jsem si tedy nikdy nekoupil model aniž bych nevěděl, co v krabičce je. A proto mám taky doma shortruny jen dva.
Můj názor co se týká Brengunu - srovnávání s někými shity z Tesca neberu. Model se pořád ještě lepí, tmelí, brousí, leští, obnovuje rytí - to jsou standardní technologie při stavbě modelu. Jiné modely mají na kabinách švy od formy, které se musí vybrousit a vyleštit a to jsou průhledné díly, jiné modely mají lem od formy po celé délce trupu, opět zabroušení a obnovení rytí...Náprava vady odpovídá běžným stavebním postupům na modelu.
Mě třeba mnohem víc vadilo, když si výrobci doplňků dali třeba na krabičku svůj motor, ale doplněný o x detailů modelářem stavějícím vzorek, takže člověk získal dojem, jak detailní věc kupuje a až uvnitř se dověděl, co vše tam není. Nebo jiný výrobce doplňků odlévá zvesela díly ze stavebnice doplněné o malý detail, ale nechá si to zaplatit jako výrobek nový.
Před časem jsem viděl na Hyperscalu (a tuším že i na MF odlitky nějaké zapomenuté sovětské stíhačky a vesměs z toho byli modeláři per plex protože to vypadalo naprosto úžasně i když to byla jen dvaasedmdesátina, ale s úrovní detailů dvaatřicetiny. Já se domnívám že u Typhoonu od Brengunu zafungovala docela normálně panika, dopiruňa on to vydává Airfix, není čas, není čas, dopiruňa není čas. A hotovo... Kdo dřív příjde, ten dřív mele, pár kusů se prodá, protože až se objeví konkurence, tak to taky může být v háji... Typhoon je sice mainstreamový typ, ale určitě ne tak mainstreamový aby si valná většina modelářů koupila všech šest krabiček. A nejznámější je právě verze s kapkovoitou kabinou a raketami. Svůj účel to asi splnilo a to je pro producenta nejdůležitější. Příjít dřív než konkurence, prodat dřív než konkurence. Pokud však konkurence bude na stejné nebo lepší úrovni a za podstatně nižší cenu, je to de facto klíčový problém.
Na této diskuzi je krásně vidět, proč se u nás daří takovým řetězcům, jako je Tesco, Kaufland a další prodávat největší sračky v Evropě za nejvyšší ceny. Logika některých diskutujících aplikovaná na tyto řetězce by vypadala asi takto: "Maso je sice plesnivé, ale zákazník musí brát v potaz to, že naše technologie skladování je zastaralá." , "Miší bobky jsou sice v našich potravinách, ale to je dáno tím, že ve zdech máme díry, jejichž oprava by pro nás znamenala další náklady."
Závidím všem výrobcům, kteří takto vesele prodávají sračky(nejen modely), které vyprodukují a ještě na různých fórech mají své fan kluby.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|