Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 81925 / today visits: 81925 |
Spitfire VIII:
Zatahovací ostruha
Nádrže v náběžkách
Kratší křidélka
Světla v křídlech v některých sériích, to se později zrušilo
Často špičaté konce křídel, později zrušeno
To ale nemají i devítky
Spitfiry Mk.VIII také nemají válcovou kůží potaženou opěrku hlavy na pancéřování v kokpitu.
Narozdíl od víček kryjících plnící hrdla nádrží v náběžných hranách je tento detail na fotografiích
i na modelech dobře vidět.
Nejmarkantnějším znakem je zatahovací ostruhové kolečko. Pak nádrže v kořeni náběžné hrany křídla (jako u VII).
Spitfire Mk. VIII má zatahovací ostruhu a na předku náběžné hrany má přídavné nádrže - takže jsou tam pro ně víčka kryjící plnící hrdla, nebo jak se tomu odborně říká. Krásně to má udělané Tamiya. Plus Mk. VIII často měla výšková křídla, takže ta typická spitfire elipsa je protažené do ostrého úhlu připomínající trochu hrot kopí - prostě je to ostrý.... Ale hlavní znak je ta zasouvací ostruha :)
Jak poznám Spitfire VIII od Spitfire IX?
Tak už to syn otočil ... a říkal přitom OMG, vždyt' je to tak jednoduché ... ... ... no hlavně že jsme to měli několik let obráceně ... ...
No teda Milane ... nebud' Karel (s1) .... ono to jde i "otočit" ??? ... příspěvky mi přibývají shora, jak to mám tedy obrátit ??? ... ...
Za tu velikost se omlouvám, jsem už starší hafan a "novým kouskům" se učím jen pozvolna ... , je to oskenováno a vloženo, rád uvítám radu, jak to příště udělat menší, ... předem díky ... ... ...
pokud to máš seřazený jako idiot tak pod obrázkem.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|