Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 24007 / today visits: 24007 |
Pro Jirku Brože: I ty Brute, jen mimochodem, to jsem napsal už 13. 12. v 12:07. Jinak, před přispíváním do tohoto fóra mne někteří varovali, nedal jsem si říct, dobře mi tak!
To je jak u blbých na dvorečku:
18) 13.12.2013-12:40 - muška zlatá RE: L-169AJT
V podstatě působí podobně.......
19) 13.12.2013-12:39 - aaa RE: L-169AJT
V podstatě ano. Snižují indukovaný odpor.
20) 13.12.2013-12:18 - jirka dominec RE: L-169AJT
muška. Koncová nádrž je tedy falešnej winglet?
Ještě dodám, že koncová křídelní nádrž se používá také kvůli aerodynamice křídla- slouží víceméně jako dnes použíné winglety při podzvukových rychlostech. Snižují vírový indukovaný odpor .
Pan Stejskal má pravdu
Nevím o co vám dvěma vlasně jde, osobně o KN vím všechno co potřebuji vědět, tedy proč a nač se používají a pokud někdo potřebuje k tomu nastudovat pevnost a pružnost křídla a tak podobně, je to čistě jeho problém.
Ne ne, Muško. Oboje je na tebe.
To je zase pro J.Stejskala, ne pro mně.
muško doporučil bych ti pár přednášek z pružnosti a pevnosti leteckých konstrukcí, nic ve zlém
To platí pro Radka H, ne pro mně, tomu KN odlehčovaly křídlo.
Muško, muško. Utahuješ si sám ze sebe.
V principu sice hmota KN křídlu odlehčuje, ale křídlu to nepomůže protože prostě musíte počítat s tím že může být prázdná. Při přistání zase křídlu přitěžuje.
Tento jev je důležitý spíš z hlediska hmotnosti motorů.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|