Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 221128 / today visits: 221128 |
No a co ty chudáci křídla, kterým se toho požehnání mít koncové nádrže nedostalo. Co ty odlehčuje, že by archanděl Gabriel?
...nizsi celkova hmotnost letadla? :-) To je jen takova hra, jak nalozit kridlu dalsi a dalsi zatez tak, aby to prezilo...
A co odlehčuje namáhání konstrukce křídla po vyčerpání koncových nádrží v druhé polovině letu?
ad koncove nadrze, neodlehcuji letadlo celkove, ale svoji vahou snizuji namahani konstrukce kridla+vliv na indukovany odpor ad profil, uz pro L-39MS bylo chystana nova aerodynamika kridla. Podle tvrzeni jednoho ze zapojenych nedoslo k vyuziti z duvodu casovych a osobnich...
Smiřme se s tím že jsme malá země, s malým letectvem, my už nadzvukové stihačky asi nikdy vyvíjeti nebudeme jako Švédi nebo Jižní Korejci... Škoda. Třeba se ale opravdu L-169 osvědčí a nastane renesance čs. let. prům..
Skôr tu ide o to či nové krídlo pre L-169 bude mať pôvodný profil s modifikovanou nábežnou hranou z L-39. Čo si pamätám zo školských čias, tá modifikácia nábežky totiž dosť limitovala výkony L-39MS/L-59 pri vyšších rýchlostiach. Aspoň tak nám to vtedy prezentovali kapacity z VZLU.
fiškus:Tím. že působí proti vztlakové síle
zeptám se - počítala někdy muška zlatá zatížení pevného křídla a následně rozložení napětí v jeho konstrukci?
(protože muška nemá pevnou plochu, ale mávavou, tak se možná s tímto problémem nepotkala... :-) nic proti osobně, ale každý nemůžeme vědět a znát vše, že...)
To Chocholouš - Fakt FA-50? Já myslel , že chtějí dvoumístná cvičná letadla k F-16. Budou kupovat i ty F-16? Nebo přejdou na T-50/FA-50?
V podstatě působí podobně, ale také podstatně víc zatěžuje křídlo.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|