Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 234537 / today visits: 234537 |
OK-MPT: to je klasicka debata o unave kovovych konstrukci. I dobre navrzene letadlo se da poskodit technologickou nekazni. (priklad) Kdyz srovnam soucasne nalezy se vzpominkami na Blaniky hoblovane na navijaku, zapada to do sebe...
Kolik Blaníku se u nás za ty desítky let rozpadlo ve vzduchu? O víkendu máme jarní školení, tak uvidíme, co nového nám kolega, který v Kunovicích u těch zkoušek dělá řekne nového. Na schůzi před dvěma týdny něco naznačoval, že už snad letos, ale to už tu bylo i loni.
Podle mně dostupných informací pokud se zde na jednom letišti bude něco vyrábět tak pouze L-23 super blaník v ceně ultralightu.
Podle mně dostupných informací pokud se zde na jednom letišti bude něco vyrábět tak pouze L-23 super blaník v ceně ultralightu.
OK-MPT: on ten zákaz po technické tránce není zas takový nesmysl. Bohužel. Kontroly a zesílení jsou potřeba.
Ladik_2 : "tak už eném sehnat lidi co to dají do kupy"
Teda Ladík, jestli tomu šéfuješ ty tak bych normálně měl strach do toho sednout. A to jsem s Blaníčkem něco zažil a vím, co vydrží. s25 (pokud je dobře a neolšovýma rukama dán dokupy)
Pokud vše dobře dopadne cca od poloviny roku by se mohla rozběhnout výroba Blaníka. Povolení na výrobu bylo již vydáno..budova je, přípravky na místě tak už eném sehnat lidi co to dají do kupy :-))) Držím palce.
Třeba se těch Blaníků v hangárech aerokluby za "dobře" zbaví .V Rusku jsou možnosti veliké
Práškovací Blaník s naším motorem M-332
Jo jo, cena zesílení je šílená.. to je už skoro na nové éro :-)))
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|