Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 48206 / today visits: 48206 |
Pane Riedele mohu Vás ubezpečit, že s ani jednou stavebnicí nemám naprosto nic společného.
A jelikož s tím nemám naprosto nic společného a nejsem zaměstnancem ani jedné z firem, tak se dokáži na oba modely kouknout s obrovským nadhledem.
Vezměte si, že jsou země kde se například právníci či advokáti nesmějí sami obhajovat pro určitou zaujatost či neobjektivnost pohledu na věc. Naprosto chápu Vaš zápal pro věc a nemám Vám to za zlé ,Vaši bojovnost za Váš výrobek atd,ale.....
Mám doma AZetí Cobru, výzbroj prachbídná, nýtování děláno ručně asi kolečkem z budíku, kokpit-to nejnutnější,kabina s nádechem,atd.,atd..Vše vylisováno hezky bez otřepů. Tu Vaši jsem si chtěl postavit vedle téhle předělávky něčeho (netuším čeho!!!).A pokud jsem napsal "z nového modelu takový rozpačitý....." vždy jsem vyjadřoval pouze svůj názor, mnohde jsem také psal pro mne.....Pokud jsem se zeptal na sání tak proto, že je skutečně tak nezvyklé, že jsem prostě na stavitele vznesl dotaz. Nikde jsem nepsal, že je to špatně, nikomu neříkám, že to nestojí za nic, pouze jsem se p.Malého zeptal zda se před tu čelní stěnu bude ještě něco lepit.
U závěsníku máte pravdu,tam jsem měl dát nakonec věty že se jedná o dotaz.Opět jsem neříkal a ani nikomu netvrdil, že je krátký závěsník špatně, pouze že jsem to s krátkým nenašel, což jsem napsal.Jedná se o diskusi ne o uzavřený monolog či stavbu!
Fotografii ocasní partie s nosníkem, kde jsem potahový plech nazval cedníkovým (jiný napsal volně řečeno,že je to jak přejeté kulometem-tady netuším zdali je Gatling kulomet či rychlopalný kanon?) jsem nepořizoval, ale stáhl z netu.Mám ale takové podezření, že je někde od Vás (pokud ne tak se omlouvám),děkuji za vysvětlení, že takhle je to správně,že takhle je to moderní že takhle to má být!
Pro mne je to prostě moc a to jsem si byl model prohlédnout několikrát vlastníma očima.
Na mém příspěvku který nazýváte agitkou (pro koho?) bych neměnil ani slovo, Váš model měl při použití použitých technologií (dostupné na forech) deklasovat AZ první ranou.Takové bylo prostě přinejmenším mé očekávání.
O jakém chlebu hovoříte naprosto netuším a zopakuji co jsem napsal v první větě s ani jednou stavebnicí nemám naprosto nic společného.
To Nylon: tyto panely jsou jen na levém boku u AH-1G Cober, které mají možnost nosit zařízení M-35, neboli kanon Vulcan s nábojovými schránkami. Tento kanon a kryty má jen model Special Hobby. Samozřejmě, spousta Cober létala bez kanonu, ale tuto instalaci a tím kryty měla, na to je třeba dbát při výběru kamufláží. S tím také souvisí verze ližin podvozku. My jsme na to samozřejmě dbali.
To Petr K. ano, to je problém zejména muzeálních strojů zpětně předělávaných z AH-1Q/F na AH-1G. Jak jsem psal, my jsme také narazili se vstupem na levém boku. Mechanik ho v muzeu namontoval obráceně, a samozřejmě jsme se při práci drželi nejdetailnějších fotek... z muzea. Ale opravili jsme to.... zdržení cca 1 měsíc.
To JFK: pozitivní nýty jsme zvažovali, ale zavrhli. Já po tmelení hrozně nerad nahražuji pozitivní nýty, které jsem si obrousil. Jestli to umíte, tak máte alespoň předznačené otvory, kam přijdou.
To P. Procházka: ano, v názorech na tvary a shodu se vzorem se určitě neshodneme, zvlášť, shodu se vzorem hodnotíte jen u modelu Special Hobby a chyby jinde nechcete vidět. A specialně Vás nepřesvědčím, že ty bachraté tvary jsou správné, protože Vy to nechcete pochopit. Ke 3D, samozřejmě není samospasitelné. Ale většinou se nestává, to co je vidět na fotografiích L. Malého na přispěvku 65 že je pravá strana čela, jak vy říkate pagody je jiná než levá, levá strana má nad vstupem rytí, pravá ne. Ale vy mi určitě vysvétlíte, že jsem paranoidní, špatně vidím, či mne zkusíte jinak dehonestovat (což je obvyklá taktika) a samozřejmě je to tak i na předloze a tím správNé i na modelu
pro nylona : vždyť o tom píši, teď je tu fotka páté skutečné mašiny. které se opět liží v detailech od těch předchozích čtyř (tedy pět skutečných mašin, ale žádné dvě nejsou stejné)
Připadá mě to jako by to nebyly stejný verze.Na jednom modelu jsou nějaký přídavný plechy na bocích kabiny a na druhým ne je to špatně nebo ne?
Třeba "pan Procházka" nemá s konkurencí nic společného, jenom špatně vidí. Jinak se některé argumenty vysvětlit nedají . Ale může si pořídit 3 Cobry v Joypacku a pak nám je ukázat na výstavě spolu s chybami MPM.
Jen stručná reakce na příspěvek č.54 pana Procházky. Fotky níže jasně ukazují, že vnější závěsník u modelu AZ je řešen tak, že se raketnice dají přilepit pouze vodorovně s podélnou osou trupu, přičemž vychýlení vnitřního závěsníku správně nahoru je evidentní. Pro všechny případy přikládám i foto z opačné strany.
Tak o realistickém vzezření mám představu jinou než pan Procházka, zejména v těch podle jeho komentáře 'bachratých' partiích, tady je podle mě AZ úplně mimo.
Škoda, že není ve srovnání i originál z Japonska.
Který originál z Japonska máte na mysli?
Modely Hasegawa nebo Fujimi?
Jsou to zcela jiné verze a bylo by to jako porovnávat Bf 109 E proti K nebo aspoň G.
Fujimi dělá verze J a S a Hasegawa zase S a F.
ŠP
Myslel jsem model, po kterém zůstalo na AZ i špatně zabroušené původní rytí. Myslím si, že by vážně stálo ho vedle těchto dvou modelů postavit, přestože je to jiná verze. Ono by porovnání s ním mnohé o tvarech a vysvětlilo.
A co se týká modelu Special Hobby, na první pohled jsou vstupy vzduchu se schodem fakt hrozné. Takto to zůstat nemůže, je to na první pohled výrazně vidět. Čekám na fotku zabroušených a vepředu víc zapuštěných vstupu, neudělá to při pohledu shora zlom?
To Riedel - děkuji za připomínky, celkem souhlasím, jen otázka k technologii, nebylo lepší udělat ty nýty pozitivní?
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|