Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 162554 / today visits: 162554 |
moc pěkné zbarveni!
Kolika kabáty si 2626 prošla???
Vubec - sloužila nekdy u armády, nebo to vždy byla továrni mašina?
Nevypadá špatně
http://www.aero.cz/cz/o-nas/media-center/novinky/vyvoj-letounu-l-39ng-zdarne-postupuje/
Nový kabát...
L 39 a L 159 ve svých kategoriích jsou určitě výborná letadla. Chyba je v politice a obchodní politice. Těžko je se cpát na dlouhé roky obsazený trh západem, jednodušší je opustit ty stávající i za vydatné podpory vnitřního nepřítele. Na to byl za normalizace celý odbor pro boj s vnitřním nepřítelem. Amputované nádrže jen proto, aby letadlo vypadalo jinak, není řešení. Když se nepracuje na novém letadle, je lepší to staré osazovat variabilním vybavením podle kapsy a požadavků zákazníka. Podobně to dopadlo i s tankovou výzbrojí. Modernizovalo se to nové za pomoci několikrát zmanipulovaného "výběrového řízení" v Kalouskově éře a staré se prodávalo za pár korun. Mohlo se prodat to "nové" za větší peníze a "staré" krabičky" zmodernizovat za stejné peníze.
V Aeru určitě chyní logika lecčemu, ale za počet a specifikaci L-159 rozhodně vinu nenenese. Nedej bože za to, že armáda nechtěla spárky. Jestli je to dobré nebo špatné letadlo, ať hodnotí ti co na něm létají. A bez podpory vlády se prodej takového charakteru neuskuteční. A z počátku se tak rozhodně nedělo. Korunu tomu dal Plačtivej Jarda...
v AERU tomu chybi logika...jako kdyz armada nakoupila spousty L159 ve snaze zalibit se ve svete a BOEINGU a pak se ty nadbytecne snazila prodat indii a spanelum a my jsme si mysleli ze to letadlo je tak dobre ze prorazi ve svete.
.
Aleši, máš pravdu a my sedíme doma a máme z toho srandu, někdo se ale potí. Nová generace to bude mít těžší, protože v AV je dost dlouhá generační pauza a to nejen u řemeslníků, ale co je nejhorší v konstrukci. Můžete vzpomínat na problémy vaření nohavic kanálů, pasování podélníku, tahání kabin atd. Paní náborářka těžko někoho najde, s tím nehnou ani "odborníci" od Apache z USA, jak včera v TV vrtali tu dírku pro nýtek přesně na tisícinu milimetru!!! Přípravky skončily v Kovošrotu Kralupy a starý páky schůzujou v hospodě Na vyhlídce. A pro ty mladé, "mokré křídlo" se nedělalo také z důvodu, když při výcviku občas žák nevysune podvozek. Názorně to bylo vidět na mašině přivezené z Libye po sednutí na břicho. Veškerá oprava spočívala v zaklepání gumovou paličkou ohnutých rohů potahových plechů krytů podvozku. Palivové nádrže byly netknuté.
Zajímal by mě důvod prodeje jediné existující westernizované L-139 do USA.
Winglety měl prototyp Jak-130. Už nemá.
Ale má je značná část závodních civilních L-39 se sundamými nádržemi a z nějakého důvodu tam zřejmě jsou.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|