Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 7759 / today visits: 7759 |
Koukám na ten slepený kokpit a návod a slepené je to úplně jinak než v návodu. Konkrétně napojení středního dílu (č. 36) na strop tunelu (č. 50). Podle návodu se mají spojit někde na spodní straně tunelu(bod 8), ale přilepené to máte na jeho horní stranu. A podle fotky to vypadá, že jinam se to nejspíš ani nevleze a na tom obrázku v návodu to bude zle.
Super fotky, právě stavím P-51D, tak mi bodly. Díky.
Než budu pokračovat dalšími fotkami z lepení, dám sem pohled na vstup a výstup do systému chladičů. Je to z P-51D a je dobré si povšimnout, že vstup je řešen poměrně dlouhým tunelem, ve kterém se až vzadu dole nachází oválný chladič oleje. Nad ním tunel pokračuje dál a až pak je teprve mřížka chladiče kapaliny motoru; na druhé fotce je vidět jeho výstup.
Tím "dostatečně hluboká" se jistě mínilo, že vypadá dostatečně realisticky hluboká. Snad nikdo nemůže čekat, že se do plastových výlisků doopravdy vleze i podvozek.
Ještě drobnost. Na Modelwebu jsem se právě dočetl, že šachta je dostatečně hluboká. Rozumím a plně chápu, že technologie výroby mají své limity, ale právě kvůli takovému konstatování jaké je v článku na MW přikládám fotku, která "dostatečnost" dokládá myslím že dostatečně.
Tak jsem se do něj pustil. Hned na začátek musím říci, že sestavu interiéru složenou ze tří subsestav jak je nakresleno v návodu bod č. 8 do trupu dostanete horko těžko tak, aby celá sestava sedla kam má. Z návodu není totiž zřejmé, kterými plochami k sobě subsestavy připojit.
Díl č. 42 - z návodu není jasné kam a jak ho umístit. Měl by být usazen v tom kulatém výstupku vedle pravého rohu sedáku.
Levá půlka trupu ale má zarážky, takže díky nim můžeme vnitřek osazovat postupně. Postupoval jsem tak, že jsem nejprve vlepil díl č. 50 (strop tunelu ve výstupu chladičů), pak subsestavu kokpitu a nakonec nasadil střední díl č. 36. Potom je rozhodně potřeba, ještě "za tepla" než lepidlo vytvrdne, zkontrolovat vzájemné pozice subsestav a zejména výšku sedačky aby se nestalo, že bude moc vysoko a opěrka hlavy bude bránit usazení čirého dílu kabiny, což se mi zpočátku přihodilo.
Tady je vidět, jak vyšla celá sestava vnitřku mně. Střední díl nádrže jsem po vyfocení ještě domáčknul těsně k zarážce vepředu.
Osobně jsem čekal, že vnitřek se bude sestavovat snáz. UVidíme, jak to půjde celé dál.
Tož já předpokládám že Mustangolové mají nějaké ty nádrže v zásobě. Ale je fakt že vydat Mustanga bez nádrží je docela dobrej joke... Navíc tyhle verze s hřebem měly i takové ty papírové, profilované jako na tanckovi.
Libore,
chválím fotky, aspoň vím, že se model vyplatí pořídit. Dle fotek a komentáře Miloše Völkla vím, jak se staví, takže to problém až tak velký nebude.
Klasické nádrže mi nevadí,že nejsou v kitu, ale ty papírové bandasky mi chybí z resinu a to fest!! Snad se objeví i se závěsníky.
Najednou jsi připadám blbě vůči Vám, že jsem v minulosti stavěl a ještě stavím P-51B/C od Academy. Díky této firmě bazooky i klasické bandasky v zásobě mám a budu je moci použít.
se divím, že je pan majitel neposlal se výšenou cenou do háje. Zase mu je vytiskli jinak, než na fotce.
No a ty obtisky - opravdu žádná sláva. Třeba to sériové číslo - tak malé písmo to zase není a přesto je to nečitelná mazanice (aspoň tedy podle fotky).
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|