Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 43770 / today visits: 43770 |
Pánové díky za relevantní připomínky.
A začistit výfuky.
Je třeba zatmelit příčnou spáru na sání karburátoru pod trupem
Na závěr tohoto testu sestavitelnosti ještě pár postřehů k výliskům:
- nýtování je jemné, ale možná až moc. Při aplikaci surfaceru může dojít k tomu, že se nýtky budou ztrácet. Dojet na tom mohou vašisté, protože se přípravek v nýtkách neudrží, kór když je třeba model před aplikací washe ještě ošetřit lesklým lakem;
- naopak linky paneláže a krytek jsou ostré a hluboké;
- povrch výlisků trupu má oproti hladkým výliskům dílů křídla jakousi "houbovitou" strukturu ale přelešťovat ho snad nebude třeba, už kvůli velejemným nýtkům, o které by stavitel mohl potom přijít,
- kola jsou ze dvou půlek, raději bych pneumatiky měl z kusu jednoho;
- ojedinělým řešením pro zachování modelové ostrosti náběžné hrany VOP a přechodu křídla do trupu je řešení spojů dílů vodorovné ocasní plochy a partie napojení zadního oblouku spodku křídla k trupu (u fotky VOP jsem psal o "ohrnutí", lépe to vyjádřit nedokážu);
- také řešení spáry mezi klapkami a horním dílem křídla je vychytané;
- pochválil bych i řešení vrtulových listů, které jsou v jednom kuse a nemusí se hlídat geometrie v případě lepení list po listu.
mezera u křídla je klasická nemoc pokud se jakékoliv stavebnice lepí stylem - slepit křídla , slepit trup a pak sesadit ano říká to tak návod ale pokud se slepí např jen koncové oblouky křídel a hřbet trupu tak obě podsestavy drží pohormadě a krásně se dají spasovat a doladit - díky tomuto systému jsem už hóóódně dlouho nemusel použít tmel - a platí to pro většinu stavebnic
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|