Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 180573 / today visits: 180573 |
Já bych jen doplnil, co jsem teď koukal na fotky, že původní Z-226A měly poslední díl kabiny tvarově stejný jako klasické Z-126/226. Při přestavbách na verzi AS už se objevuje ten novější tvar, který nejspíše odpovídá kabině ze Z-326, který si ponechaly i v dobách, kdy se staly vlečnými stroji. Použití bačkor je fotograficky doloženo při návštěvě Croydonu v roce 1957 a tuším že je KMA nesl i na přelomu sedmdesátých a osmdesátých let, kdy stál odstavený v hangáru Slov-Airu v Liberci.
Moc dekuji pro odpoved.
Ahoj Damire, odpovím na tvůj dotaz - OK-KMA tak jak je vystaven v muzeu ze stavebnice postavit nepůjde. Stavebnice zachycuje OK-KMA tak jak vypadal v dobách jeho slávy a jak jej zachycují fotografie - podvozky bez bačkor a jiná kabina. Kryty podvozku ve stavebnici nejsou především z technologických důvodů, díky jejich tvarování by je bylo třeba dělit na čtyři části.
Kabina muzejního stroje pravděpodobně není úplně originální, na fotografiích vypadá jinak.
Pro dotazy na KP/AZ je nejlepší použít firemní e-mail azmodel@azmodel.cz nebo marketing@kovozavody.cz, kde se dočáte rychlé odpovědi na dotaz.
Nevim kde bych napsal dotaz (cast lid OPRAVDU nemiluje Facebook!), mozne nekdo z firme KP cta zde. Prosim odpoved: bude v novem modelu Zlin 226 Akrobat moznost udelat OK-KMA tak jak je v muzeumu Kbely? Na vykresu krabice modelu OK-KMA ma kola bez "nohavic", a rovnu zadny cast prekrtu kabiny. V muzeumu kola maji "nohavice" a zadna cast prekrytu je jina. Taky mam zajem: bude to pro Plastikovu zimu?
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|