Fit test Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Special Hobby velký   Plastic Planet velký



denní zobrazení: 41311 / today visits: 41311

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
5) 15.05.2017-16:05  -  KING TIGER    Roden 1:32 Bird Dog L-19/O-1 review

Pár fotek na motor (zdroj: internet)








4) 15.05.2017-16:01  -  KING TIGER    Roden 1:32 Bird Dog L-19/O-1 review

Náhled na rámečky:
Rámeček A:
Na rámečku nalezneme obě poloviny trupu. Rytí je přiměřené, jen směrem k hřbetu a k spodní části letadla má tendenci se ztrácet. Žiletková pilka přijde v tomto bodě vhod. Ke konci polovin trupu najdeme i povrch připomínající pomerančovou kůru. Oproti zbytku trupu toto kazí slušný dojem. Menší propadliny se nachází v místě "výztuhy" pro podvozkovou nohu na obou polovinách trupu.




Rámeček B:
Křídla jsou řešena v jednom celku, dolepíme jen spodní poloviny. Díky tomu nevznikne v budoucnu problém s řešením geometrie. Rytí je přiměřené, jen povrch bude potřebovat jemně přelešti. Propadliny nalezneme u klapek, z důvodu síly materiálu. Prosklení "stropu" vlepujeme samostatně. Pro vzpěry nezapomněl výrobce s prohlubní pro jejích lepší dopasování.




Rámeček C:
Obsahuje ovládací plochy, kryty motoru, část kokpitu a jiné. Díly jsou vylisované bez otřepů. Propadliny budeme hledat marně. Přístrojová deska vypadá krásně, jen je škoda absence vnitřního reliéfu jednotlivých budíků. V obtiscích budíky bohužel nenalezneme.



Rámeček D:
Skládá se z menších dílů, včetně signálních raket a kol. Rámeček je ve stavebnici celkem 2x.



Rámeček E:
Na menším rámečku nalezneme kompletní motor. Stavebnice poskytuje jeho možnost vestavění. Jako základ dostačují, více nároční modelář v budoucnu sáhne po odlévané sadě. Manuál nám možnost od krytování neukazuje.



Rámeček F:
Obsahuje, vrtuli, sedačky, antény a jiné drobné díly. Menší propadlinu nalezneme na dílu 14F. Je snadno odstranitelná trochou tmelu. Umístění pro antény si je potřeba předvrtat. Manuál dává jen hrubší odhad, kam má modelář vyvrtat otvory. V tomto bodě, musíme být rozhodnutý kterou variantu budeme stavět.



Rámeček G:
Obsahuje transparentní díly. Ty jsou krásně čiré bez škrábanců. Jejich zabalení společně s rámečky není moc ideální. Jejich zabalení v samostatném sáčku by určitě lépe zabránilo v jejich případném poškrábání.



Díly W:
Obsahem sáčku jsou tři drátky pro antény.


3) 15.05.2017-15:50  -  KING TIGER    Roden 1:32 Bird Dog L-19/O-1 review

Moc se omlouvám, škoda že tady nejde editace článku.


Oprava:


Roden 1:32 Bird Dog L-19/O-1 review
Rád bych představil nedávno vydanou stavebnici od firmy Roden. Jedná se o model Bird Dog v měřítku 1:32. Ve standartní krabičce s horním otvíráním nalezneme sedm rámečků z šedého plastu, jeden s transparentními díly, pytlík s třemi drátky pro antény a obtiskový aršík na dva stroje.
Trocha historie:
Na konci čtyřicátých let zadalo Americké letectvo soutěž na letadlo celokovové konstrukce pro potřeby dělostřeleckého a bombardovacího zaměřování, a kurýrních služeb. Z nabízených návrhů vyhrála společnost Cesna, která podle specifikací požadovaných pro nový typ výrazně změnila svůj předchozí model 170. Především se změny týkaly trupu, což zlepšilo pohled na horní i zadní hemisféru. Letadlo mohlo dopravovat pilota a jednoho cestujícího, nebo jednoho zraněného na nosítkách. Pro tento účel byly kabinové dveře zvětšeny. Sériová produkce nového typu, oficiálně nazvaného Bird Dog L-19 / O-1, začala na konci roku 1950, z počátečních 418 kusů na 3600 letadel. První zkušenost s O-1 v bojových podmínkách během Korejské války prokázala, že letadlo by mohlo být také použito pro bojové akce s lehkou výzbrojí. Jejich hlavním úkolem bylo označování cílů pro další silnější stíhací letadla s použitím neřízených raket. Takové stroje, které byly modifikovány podle nových požadavků, byly označeny TO-1A a TO-1E. Válka ve Vietnamu, znovu prokázala potřebu letadla této třídy. O-1 byl s velkým úspěchem využíván k průzkumu, jako dělostřelecký pozorovatel, k označování cílů, eskortní, kurýrní a také pro lehké útoky. Během tohoto období získaly nová označení jako O-1F a O-1G. O-1 zůstal v přední linii kvůli svým jedinečným vlastnostem, zvláště pro schopnost vzlétnout a přistát na menším a nezpevněném letišti. Vojenská kariéra oficiálně skončila až v roce 1974, kdy bylo přijato oficiální rozhodnutí vyloučit O-1 z bojových operací.

2) 15.05.2017-14:24  -  jenda    Roden 1:32 Bird Dog L-19/O-1 review

To se nějak nepovedlo...

1) 15.05.2017  -  KING TIGER    Roden 1:32 Bird Dog L-19/O-1 review

Roden 1:72 FWD Model B 3-ton & BL 8-inch howitzer Mk. VI review
Rád bych představil nedávno vydaný model od firmy Roden. Jedná se nákladní automobil FWD Model B 3-ton (plná kola) v balení s houfnici BL 8-inch hotwizer Mk.VI. Krabička s typickým bočním otvíráním v sobě ukrývá šest rámečků zelené barvy, samostatnou loži kanonu a gumové obruče (díl H) pro kola houfnice, dále manuál včetně barevné bokorysu.
Trocha historie: V roce 1912 Americká armáda objednala pro své potřeby nový nákladní vůz. Dle specifikací, měl unést náklad do tří tun s možností táhnutí dělostřelectva. Společnost Four Wheel Drive Auto již vyvíjela nákladní automobil "model B", který mohl být rychle přizpůsoben vojenským požadavkům. Model B měl motor a sedadlo řidiče přímo nad rámem, což je výrazný rozdíl od ostatních modelů nákladních automobilů, které měly klasický design "kapoty". V roce 1915 navrhla britská inženýrská společnost Vickers novou 8-palcovou houfnici BL Mk VI. Jednalo se především o konstrukční modernizaci předchozího typu Mk. V, což vedlo k zlepšení týkající se mechanismu hydraulického zpětného rázu válce děla. V bojových situacích dosáhl odklon čtyř stupňů vlevo nebo vpravo a až padesát stupňů směrem vzhůru. Statická část zbraně měla nový, modernější vzhled. Dosah střelby dosahoval téměř 10 kilometrů, zatímco hmotnost houfnice v porovnání s předchozí verzí byla o více než tři tuny lehčí. Pro vlečení zbraně na bojové pozice byl především určen těžší tahač, jako je nákladní automobil FWD nebo traktor Holt 75.


Náhled na krabičku a manuál:



Návod:










 

1  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1711694728.87 forum