Válka Fit test Special Hobby malý Plastic Planet malý
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 183559 / today visits: 183559

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
164) 14.11.10 12:24:08  -  Martin    L - 159 Alca
To Jirka Broz:Kam jde kazda druha nova vyrobena L-410?Oni uz zadne nemaji,vsechno totiz davno prodali.A to i z leteckych ucilist.Na to ohlidani meli more casu.Maji spoustu prototypu,ale ve sluzbe nic.
163) 14.11.10 12:20:00  -  Martin    L - 159 Alca
To Jirka Broz:Problem s motory byl ten,ze puvodne se pocitalo s podobnou koncepci jako DASH-7,potom Rus
chtel motory pouze dva..M-602 mel urcite perspektivu,ale po 89 uz nebyly penize to dorazit.V Letu stala cela serie 410,ktere nikdo nechtel a LET v tom mel obrovske penize..Takze tezko mohl cpat dalsi do L-610.
162) 14.11.10 12:15:33  -  Jirka Brož    L - 159 Alca
To Martin- žádný větší prodej do Ruska už nebude, to si  jejich OKB a výrobní závody ohlídají.  To si piš. Přece si nenechají ujít příležitost vydělat aspoň něco, když už jim létají v aerolikách Boeingy a Airbusy!
161) 14.11.10 12:12:44  -  Jirka Brož    L - 159 Alca
2 mirageiva- vždyť to píšu- Alca je příliš drahá a zbytečně složitá.  A nejen pro černoušky.

Martine, ctím  Tvůj zápal pro věc, navíc jako člen sigu čs.letectva pro věc horuji také, ale nemáš pravdu. To že Aerovku, či Let Kunovice koupili Amíci, věc jenom urychlilo. Bez odběru v SSSR neměly tyto fabriky šanci. Příliš úzce zaměřené, s technologií z let šedesátých. Dopadly by jako Fokker, Sabca a mnoho jiných. Padly by na zadek tak či tak. Já v tom vidím paralelu s mým mateřským podnikem, kde jsem před školou krátce dělal- Desta Děčín.  Byl to největší výrobce vysokozdvižných vozíků v RVHP(přesněji- téměř jedinný) Nestačili vyrábět, vše odebráno na  10 let dopředu. Po revoluci nastalo vystřízlivění. Oni sice měli prototypy, které by konkurovali vozíků Clark, Derby či Toyota, ale neměli najednou trhy. Východ přestal platit a západ o ně nestál. Odbyt padl na 2%. Do 10 let zkrachovali a velký podíl na tom měla třeba návštěva olajtuchovaného  dalajlámy, po které fabrika přišla o poslední šanci prodat svoje výrobky do Číny. To byl od zrzka na Hradě úžasný tah.
  Stejně je to s Aerovkou. Její jediné štěstí je, že je to strategický podnik a že je v Praze. Být třeba v Ostravě, padla už dávno. "Skvělý" prodej Boeingu jen situaci ukázal v plné nahotě. Kdyby měli co nabídnout, dopadli by jako Škoda , když ji koupil VW. Ale oni neměli co nabídnout. Takové závody, jako ona najdeš třeba v Thaisku či Tchaiwanu. Sice bez tak rozsáhlé konstrukce, ale pokuď je třeba, konstruktéry a top personál si zaplatíš a letadlo vyvineš, viz Tchaiwan. Ti dali dohromady i svoji stíhačku.
  Byl jsem r.1985 na stáži v Kunovicích. Vyvíjeli tam L-610 . Na hale stálo pět prototypů a s motory jen jeden! Ty stále nebyly. Přitom její největší konkurent, DASH-8 už dávno létal na tratích. Počítalo se s odběrem do SSSR, ale to bylo jedinné místo, kde by je taky někdo chtěl! Bylo to od samého začátku nešťastné a řekněme na rovinu i nevhodně navržené letadlo.
160) 14.11.10 12:12:04  -  Martin    L - 159 Alca
Ty nylon:Motory pro L-29 a L-410 jsou nasi konstrukce a vyroby a ve 410 te ruske avioniky zase tolik nebylo.Mozna nejake ARK a par budiky.Aspon ze zacatku.
159) 14.11.10 12:06:03  -  Martin    L - 159 Alca
Ja myslim,ze pokud nebudou problemy s motory,tak Rusko muze byt pro 410 znovu velky trh.Letadlo je postaveno presne podle jejich podminek,stare masiny jsou prodane a nehrada zadna neni.
158) 14.11.10 11:34:26  -  nylon    L - 159 Alca
Já myslím že v segmentu sportovních letadel a větroňů český letecký průmysl byl špička ale zaspalo se už za socialismu, to jsem koneckonců tady psal.Je to velká škoda to jo ale v dopravních letadlech a bojových rozhodně ne.Tam na to nejsou a nebyly ani peníze a ani mozky.Důležitá avionika a motory se dříve totiž braly od Rusů a později od Američanů.
157) 14.11.10 11:02:17  -  Martin Decarli    L - 159 Alca
nylone, neplaču, přimo skřipu zuby páč kdo jen trochu málo do toho vidí, ví že tak to prostě je...amíci nám ten letecký prýmysl opravdu položili na kolena!
156) 14.11.10 09:51:18  -  nylon    L - 159 Alca
Martine, Marek to řekl přesně o L 410 a plně s ním souhlasím.Jinak pořád neplačte že nějací cizáci likvidují zlatý český ručičky a mozečky.
155) 14.11.10 09:36:40  -  Marek Mincbergr    L - 159 Alca

A proč si ty L-39 teda nekoupěj? Soudě podle toho, jak si je (jak píše Martin) v hejnech kupují amíci jako soukromé jety, tak na trhu jsou. Navíc, upřímně, afričančata spíš najdou peníze na jeté než na nové stroje.

S L-410 je to trochu podobné. V Evropě pro něj už není moc místo - reltivné malý a pomalý, přistání na trávu díky husté síti letišť a dobré silniční síti zbytečné. Koneckoců, proč z Čech mizí a tvrdě tu přibývají bizjety různých kategorií. Teď nevím jak na tom je s FAA certifikací, ale i kdyby ji měl (na ni byla stavěna 420,pokud vím), tak v USA aKanadě se také až tolik asi neprosadí. Zbývá Afrika, J.Amerika a podobně země. L-410 tam létají jak vzteklé (což je relavině často vidět i na katastrofách. Jen kvůli penězům raději koupí Turbíka za polovic z CCCP místo nového z Kunovic. Když vezmu v potaz, že tam dodneška kupují (obecně) odstavené B727 nebo DC-9, tak to do tohoto zapadá.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1714393093.4238 forum