| denní zobrazení: 12893 / today visits: 12893 |
84) 19.08.2004 -
Jan Fukala Kamufláž řopíku - originální barevné foto.
Migareiva:
Zdravím,
musím uznat, že jde o první skutečně kvalitní příspěvek z Vaší strany, ze kterého vyčítám, že dané problematice pravděpodobně rozumíte,a nebudete zase až takovým laikem, jako se mi zdálo na úvod naší diskuse. Omlouvám se za silná slova v toto příspěvku, neberte si to osobně.
Abych se přiznal, rozhodně nejsem odborník na zbraně, a to, co jsem psal bylo z mé hlavy a bez literatury. K LK: Této zbrani ještě naštěstí rozumím/:-)/.Předně jsem se domníval, že v souvislosti s LK debatujeme o TO, ale budiž. Pochopitelně vím, že šlo v LO o zbraň hlavní, v TO byl LK hlavní zbraní pouze v případě jednoho objektu na počátku úseku StM.
Pokud laikovi vysvětlujete podstatu opevnění, je podle mě důležité například specielně u LO zmínit všechny typy.
O houfnici máme každý jiné představy, řekl bych, že částečně máme pravdu oba.
Poprosil bych Vás, abychom pro další polemiku použili e-mail, neboť dle mého názoru zbytečně zahlcujeme diskusi. ( csl.opevneni@seznam.cz -věřím, že bude diskuse s Vámi zajímavá a na úrovni.)
Venry: Zkuste prosím e-mail jan.fukala@seznam.cz Díky.
J.F.
Betonu zdar!
83) 19.08.2004 -
Jan Fukala Kamufláž řopíku - originální barevné foto.
Tanhira: (8.8.04) Mýlíte se, dalo se improvizovat. Navíc 36a,b byly již v pokročilé fázi výstavby. (pokud se z hlavy nepletu, což je možné, tak na jeden z objektů byl osazen i zvon.(36a)
82) 14.08.2004 -
Kamufláž řopíku - originální barevné foto.
s29
81) 12.08.2004 -
Shindy Kamufláž řopíku - originální barevné foto.