Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 32188 / today visits: 32188 |
:-) = typický český závistivý zaminkrákovaný kokot
to Petr2 : naprosto relevantní komentář , děkuji
Souhlasím s Petrem,že při počtu pilotů ,kteří létají na Gripenech je opravdu každý chybějící pilot znát,zejména nyní při plánování mise na Islandu.Aniž bych znal souvislosti,tak mě napadá,proč nenechal Gripena a nevrátil sem na L-159 případně jako instruktor na L-39.
Také myslím,že kritika P.Hromka není na místě,spíše naopak je to jeden z posledních sloužících pilotů dřívější generace zkušený pilot Migu-23 a odborník na svém místě.
no co, egoistický vyčůránek, který by jedním pozadím rád seděl na minimálně 2 žídlích. Ještě by mu měli nadřízení nechat výcvik zaplatit, třeba by ho to vyšlo levněji než soutěžní speciál. A jeho zaslepení obdivovatelé se na něj mohou složit...
Jinak souhlas s Petr2
Richarde, příklad: dělám dejme tomu šéfa pěti elektrikářům ve státním podniku. Podnikat ve stejném oboru mohou jen s mým předchozím písemným souhlasem.§304ZP. Nemusím snad vysvětlovat, proč se mi jejich podnikání nemusí líbit. A dále: potřebuji jednoho z nich vyškolit na revizáka VN v prostředí s nebezpečím výbuchu, což je poměrně vysoká kvalifikace. Vyberu si, zaplatím mu školení, zaplatím mu státní zkoušku a on mi pak oznámí, že chce rok volno a že se pak možná vrátí. Tak mu dám na výběr. Ty bys ve funkci takového šéfa udělal úplně to samé a pokud ne, chtěl bych vidět, jak bys to vysvětloval svým nadřízeným. A bylo by ti úplně jedno, že by dotyčný chodil po světě a ,,propagoval" onen státní podnik.
Fakt to tak strašně pokulhává? A znovu se ptám- bylo by možné v kterémkoli armádním letectvu vzít si rok volno?
Ale jinak je mi to vlastně celkem jedno, pan Šonka není ani můj zaměstnanec ani zaměstnavatel, zrovna tak letectvo AČR, takže v této naprosto plané debatě končím
Nezbývá než souhlasit s Petrem2
to se to řeší hezky od klávesnice..... to je každý všeználek a frajer
To RichardP: Koukám, že už je to docela dlouho, co jste od armády odešel. Spousta věcí se změnila. Velitel může zakázat podnikání, pokud to přímo zasahuje do povinností vojáka. Což v případě p. Šonky evidentně bylo. O počtu pilotů na Gripenech už tady bylo. Vzhledem k povinným odpočinkům před službou a po službě nejspíš také víte své. Do toho příchází různá školení, stáže apod. Takže není těžké si spočítat, jak moc se každý hodí. Nevím, k čemu je mi pilot, který si hned po vycvičení chce vzít neplacené volno. Za rok propadne ze všech podmínek a výcvik začíná v podstatě nanovo. Do toho nikdo neví, jest-li se vůbec vrátí.
Nějaký Petr Hromek je bývalý pilot Migu-23 a zatím má mnohem větší koule než jeho předchůdce, který se podle mého názoru moc nepotatil.
Mě to připadne, že vám sebrali hračku. Máte klapky na očích a nedokážete, nebo spíš nechcete pochopit, že věci mají dvě strany. Armáda je prostě blbec, která propustila toho "nejlepšího z nejlepších". Vůbec neberete v potaz, že někdo s někým vyjeb.l. A armáda to rozhodně nebyla.
Pro pana Decarliho: pana Šonku znám. Vím, že to není žádný náfuka a nezávidím mu. Jen mě vadí, jak se zachoval. Ještě vše řeší přes media, že to není jeho chyba. Mohl létat dál na Alkách, kde by mu nebylo bráněno. Tam je situace podstatně jiná. Bohužel pro nějakého jiného pilota Alky, si vybral přeškolení...
Tak hlavně aby ses zase dokázal z toho nadzdvihnutí usadit, když už jsi nic nepochopil...
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|