Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 145179 / today visits: 145179 |
Tak tomuto "informačnímu" zdroji by věřil opravdu jen idiot....
Z toho crashe s Alexandrovci existuje video, ale asi ho zatím neuvolnili pro veřejnost. Aspoň jsem ho zatím nenašel ...
jen kopíruji pana Lisku (idnes):
Podle všeho došlo u TU-154 k selhání řídícího systému druhou možností je přetažení TU-154 pilotem, ale to asi není díky zkušenostem pilota první třídy Romana Volkova pravděpodobné.
K čemu došlo . Z letiště Adler se startuje směrem nad černé moře a jelikož let měl pokračovat směrem nad kaspické moře a pak Irán tak pilot hned po startu točí "malé S" a pak 2 x 90 pravá čím letadlo otáčí o 180 stupňů a vrací se proti směru dráhy, to celé po čas nabírání výšky. Po druhé otáčce se letadlo dostalo do vysokého uhlu náběhu , kdy letadlo jako by stojí na ocase, tím ztratilo výšku a zadní částí tříslo o hladinu , zadek se lomil a trup samotný se zvedl a udělal skok, to způsobilo velký rozptyl trosek. Je na to očitý svědek z pobřežní stáže RF , čili není to teorie.
Jak k tomu došlo, jednou z možností je selhání řídícího systému TU-154, při této situlaci se klapky stanou neovladatelné stejně jako kormidlo, letadlo lze řídit jen výkonem motoru už se to stalo a paradoxem je, že v posádce tohoto letadla byl i navigátor podplukovník Alexander Petuchov, který tuto závadu již zažil v roce 2011 na letadle RA-85563, tehdy díky vyšší výšce posádka zvládla s letadlem přistát tady je video z legendárního letu https://www.youtube.com/watch?v=BYoIIEOFCvQ
Podruhé mu to nevyšlo. Druhou možností je přetažení letadla, tedy náběh vyšší než 18St , při něm by také došlo ke ztrátě rychlost ale pád by asi vypadla jinak a pilot s 3000hodin by asi takovou chybu neudělal.
Tu-154 je považován mezi flígry za velmi bezpečný a ověřený stroj (osobní rozhovor s bývalým kapitánem na daném typu u ČSA).
Je s podivem, že nebylo zaznamenáno žádné volání o nouzovém stavu či problémech a šel ihned dolů...
Pozůstalým upřimnou soustrast.
ŠP
Tu-154 zvladalo prelet turbulentnym prostredim ovela lepsie, ako napr. B737 a pod., kedze malo tzv. ciste kridlo bez podvesov s motormi, ktore zarucovalo elasticitu a lepsie zvladalo turbulentne prostredie !
Vývoj jde stále dopředu, ale kamarád, který létal s vládní "stopadesátčtyřkou" a přesedlal na Airbus se s ní i přes generační rozdíl v technice jen nerad loučil a pořád na ni v dobrém vzpomíná. Bylo to pro něj letadlo s duší a ne létající počítač.
Tu-154 by malo prakticky i s vysadenim jedneho motoru pri starte a pri plnom obsadeni bezpecne stupat, a prip. sa vratit na letisko, odkial startovalo! Pri vysadeni dvoch, ci nebodaj troch motorov sa uz jedna o kriticky rezim pri vzlete! Otazne je, preco sa pri preprave VIP osob nevyuzivaju moderne stroje...i ked i to je otazne!
Trochu nechápu, že po tragické havárii Tu-154 s polským prezidentem ještě vládní složky kdekoliv (natož v Rusku, kde i Aeroflot i další ruské aerolinky mají moderní Boeingy či Airbusy a sami Rusové vyrábí zcela nové Suchoje Superjet) používají takový starý vergl jako je Tu-154... Kolik let to je co se vyřazovaly ze služby u nás ? Patnáct, dvacet ? Víc ? Soustrast pozůstalým, nu.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|