Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 125829 / today visits: 125829 |
Kromě 3 sólistů tam byli všichni...
R.I.P.
Tu-154, kratko po starte z letiska Adler v Soci, s castou umeleckeho suboru Alexandrovci sa zrutil do Cierneho mora! Tragedia pre umelecky subor...uprimna sustrast !
Jinak jsem to trochu zjednodušil.
Pokud jde o novináře, vezmi jak informujou o oboru, který ty znáš. Není jediný důvod, proč by o jiných oborech měli informovat lépe.
Děkuju. Tak nějak jsem si to představoval. Překvapuje mě, že se o tom nepíše.
Jirko,
za provední letu má bezvýhradnou odpovědnost velitel letadla. Mimochodem, může porušit předpisy, pokud to vyžaduje bezpečné provedení letu. Odpovídá tedy i za to, že v letadle je dostatečné množství paliva na let na cílové letiště, přelet na náhradní letiště a 30 minut vyčkávání.
Jenže tady to o tohmlhle asi nebylo - paliva tam bylo nejspíš dost. Rozměj - nádrže byly zřejmě plné. Jen to letiště bylo na hraně doletu. Když k tomu přidáš holding z důvodu vyhlášení nouze jiným letadlem, tak jsi v koncích. Velitel podle všeho nouzi nevyhlásil dřív, než mu to začalo chcípat. Tudíž holdoval a dával přednost jinému. A za ním by pak šlo, že tu nouzi nevyhlásil včas (když už se tedy na trať vydal). Protože kolik paliva bude mít v cíli mu FMS ukazuje v průběhu letu. Jen asi věřil, že to dá. Nedal.
Správně by měli ten let dělat s mezipřistáním. Jenže tam byly (podle všeho) provozní problémy a následně by přiletěli pozdě k utkání. Tak trochu jako Smolensk, jen místo mlhy nebylo palivo.
Podotýkám, že vycházím jen z toho, co prosáklo ven. Uvidí se časem víc.
Mimochodem: Tři nejzbytečnější věci pro pilota: Dráha za tebou, výška nad tebou a palivo na zemi.
Snad tyto neštastné "aerolinky" měly jen jedno letadlo - toto, co spadlo s fotbalisty.
http://www.lidovky.cz/bolivie-hleda-viniky-havarie-letadla-brazilskych-fotbalistu-zadrzela-sefa-aerolinek-gnu-/zpravy-svet.aspx?c=A161207_110144_ln_zahranici_fas
Kdo má odpovědnost za to, že letadlo je před letem natankované? (podle článku ředitel aerolinek a letový dispečer; pilot je asi po smrti) Není někde v bolivijském právu chyba?
V souvislosti s touhle nehodou - podle flight radaru to letadlo před přistáním kroužilo. Je to tak? Jak je to možné?
MiG-29K dole. To brzo.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|