Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 51437 / today visits: 51437 |
to testjedna a jiní nepřejícníci: dík převzetí starých foto jde o zkreslené info: zadní FG na jednom z foto je už skoro rok zapůjčená do Leteckého muzea Olomouc, kde se pilně maká na její renovaci. Ostatně tahle zapůjčka do Olomouce moc zdevastovaná nebyla, přestože takhle FG byla venku od roku 1981, byl jsem v Olmíku v jejím trupu. Pokud jde o 6102 a osmnáctku v pozadí, ty na ploše stále jsou. Navic jedna ze dvou IL-28, které léta byly v LKKB na dešti mrazu má možná už brzo jít do Piešťan pro slovenský VHÚ výměnou za jejich Mig 29. Velká letadla venku na dešti a mrazu mají i ta nejlepší světová muzea, např. obrovská stojánka všeho možného i nemožného v Krakově. Jen United States Air Force Museum na Patterson AFB je takový kapitalista, že se začíná stavět čtvrtý obrovský expoziční hangár, do nějž mají 2015 po kolaudaci přijít např. dosud venku stojící jediná dochovaná Valkyrie a tamtéž umístěná prezidentská letadla, Jiný podobný případ, tentokrát stěhování dosud schovaných letadel z nevyhovujících depozítních hangárů Paul Garber Facility do přepychové velké nové restaurátorské dílny Mary Engen Baker Restoration Center v Udvar Hazy - mj. v březnu bude odhalen perfektně napucovaný "pětkový" Helldiver, do dílny byl převezen a sestaven jeden z pouhých dvou Pearl Harbor survivorů, létací člun Sikorsky a brzy se chystá stěhování tamtéž jediného dochovaného kompletního Hortenu IX se děje v NASM. Ale to jsou jiní kapitalisti..Mgr. Zdeněk Procházka
Smutný to pohled!
nepatrné venkovní vlivy na muzeální letadla
http://www.planes.cz/cs/photo/1026833/avia-14fg-6102-czech-air-force-cef-praha-kbely-lkkb/
a po bezmála 20 letech
http://www.planes.cz/cs/photo/1146135/avia-14fg-6102-czech-air-force-cef-praha-kbely-lkkb/
Dle sbírkového materiálu-letecký materiál bylo a je u Šerclů vystaveno As 410, Wright z B-17 a DB-600, viz též stránky Šerclovy strojírny. Takže Platinum sice fakt 411 nabízí, ale jeho původ?!? Kromě toho VHÚ je státní instituce ministerstva obrany a exponáty může dle zákona jen VYMĚŇOVAT, ne PRODÁVAT! A nevzpomínám si, že by za poslední desítky let prodali nebo vyměnili něco, co mají jen jednou..ovšem s čestnou výjimkou Ikarusu 522, který šel do Slovinska výměnou za Jackson, Sherman a možná ještě něco. Mgr. Procházka
Prodejem by si fakt nepomohli, peníze by šly do státní kasy, ale Pe 2 byla vymenena za C11 OK-JIM viz přispěvek z pilotinfa.
Nicméně tim nijak neomlouvám celý náš "muzejnický systém"
Dokad to bude jakási poloarmádní "jednotka" pujde to timto směrem
-mlžení, utajování, z toho vznikající různé teorie "co bylo za co" a kam se podelo (je to logické)
-naprostý nezájem o návštěvníky, o fanoušky co jim dříve pomáhali, o které však již dnes nestojí...
Nejlepe to tady jednou vystihl Damir: Nechodte k nám, my nebudem chodit k vám....
Bohužel je to tak........................
to je správný přístup,takový muzejnický :-(
Sice nevím, zda a za co ho vyměnili ale myslím, že většina návštěvníků muzea stejně okukuje spíše éra než motory...
Ono je to jedno, důležitý je výsledek. Měli jsme Jumo, teď už ho nemáme ........
Osobně si myslím že jde o "vydařenou" výměnu za Pe-2 .
Nemyslím si, že by to jen tak prodávali, to by si takhle okatě nikdo nelajznul. Spíš jestli zase nedošlo k nějaké výměně za něco jiného a následnému odprodeji vyměněného kusu novým vlastníkem
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|