Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 89151 / today visits: 89151 |
Dva jsou vystaveny na venkovní expoziční stojánce v areálu muzea, na trávě na letišti byly dva další a to je vše. Mgr. Procházka
oficiálně potvrzeno co vím už od představení Pešky - Mig 29 pro Kbely, Il-28 pro Piešťany!
www.vhu.cz/zastupci-vhu-praha-na navsteve-ve-vojenskem-historickem-ustavu-bratislava
Mgr. Zdeněk Procházka
Pro Mgr. Z.P.: O to právě jde. Díky nedodržování této zásady přichází nejen majitelé, ale i my všichni o unikátní nenahraditelná historická letadla. Pokud dojde k nouzáku nad zemí tak je jistá šance éro opravit alespoň do neletového stavu. Pokud, ale skončí v moři tak dost praděpodobně navždy a to neberu do úvahy riziko pro pilota jehož záchrana také nemusí být jistá.
to Zdenekj. No je sice hezký že p.ředitel odpovedel ale ona "smlouva o mlčenlivosti" - to je jen voda na mlýn že že za tim nejaká levota ...nejaká "malá domu". Takto se rozdodně nemuže chovat státní subjekt....!!!
To Tulda: On právě dnešní Red Bulák skončil po nouzáku zabořený v prérijním poli myslím že šlo o kukuřici či cosi takového. Jinak fiškusi myslím, že moc rozumnou zásadu nepustit do vzduchu nic, co je v jediném kuse mají i v jiných státech. Ale například v Albionu ji ne až tak důsledně dodržují, viz absolutní katastrofa jediného britského Mosquita před lety nebo jediné Firefly přímo v Duxu při leteckém dnu. Ostatně ten nyní dostavovaný a pracně renovovaný Blenheim I v ArCo byl do tvrdé havárie přímo v Británii Blenheimem IV s registrací G-BPIV a dodnes tuto registraci nosí. Pokud jde o to, jak jednotlivé letecké úřady připouštějí historické mašiny či jejich repliky do vzduchu, svědčí osud v Británii registrovaného Flugwerku A-8/N, který už měl britskou registraci, ale nad Albion se nikdy nepodíval, byl prodán jinam a tam už létá. Jinak z jiného soudku - po včerejší návštěvě do olomouckého muzea dovezené unikátní Mi-4 vevnitř jsem hodně příjemně překvapen, v jak bezvadném stavu mašina, vyrobená 1956, do ČR dodaná 1957, dnes je. A to po intenzívním provozu stála dlouho na mrazu dešti v kbelském depozitu..Mgr. Zdeněk Procházka
Nemáte prosím Vás přehled nebo odhad ,co je v depozitu ve více kusech ? Jestli se to nebere tak ,že např MiG-15 je ve více kusech i když to je to třeba 1x bis,1xuti,1xSB apod.
Muzeum mi odepsalo pomerne rozsahly mail, za coz panu rediteli dekuji. Opravdu me to hodne mile prekvapilo. k odpovedi na vymenu pe-2. Muzeum je zatim vazano smlouvou, ale dle p. reditele nebylo pouzito nic, co v depozitari jeste ve vice kusech nezustalo. jinak pe-2 bude v puvodni kamuflazi, coz si myslim, ze u valecneho letadla je to spravne zbarveni. takze za me, tesim se na dalsi sezonu a jednou i na zrekonstruovany petjakov.
Jsem rád, že o tom, která letadla budou létat, za jakých podmínek a kam rozhdujou jejich vlastníci (kteří do toho vložili 10 let práce a 3mil USD), provozovatelé a letecké úřady, a ne fiškusové z modelářských diskuzních fór
Sice jsem vedl diskuzi s Jendou, ale když už ses do toho namontoval tak prosím. Jen tak mimochodem u P-38F je například 80% potahu a většina dalších dílů orginální. Nepsal jsem nic o tom, že by se snad měl u nás měl létat B-33 a celá polemika se týkala toho jestli jsou francouzi schopní uvést B-33 od nás do letuschopného stavu. Jenda tvrdil, že to asi nebude možné, protože se jedná o letadla stojící léta na katafalku bez jakékoliv údržby, no a já zase tvdím, že údržba není až tak podstatná, protože se ani při provozu letadel se podstatné primární díly stejně ošetřují jen při revizích vyššího typu nebo GO. No a pokud se týká letu do Evropy tak opravdu nechápu jeho smysl. Proč riskovat ztrátu ztrátu v moři jediného létajícího Lightingu ve verzi F-1, jehož renovace trvala 10 let a stála 3 miliony dolarů - to je opravdu mimo moje chápání, ale na druhé straně nejsem amík. Například Švédi mají podle mne velmi rozumnou zásadu, že nepustí do vzduchu nic historického co mají jen v jednom exempláři.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|