Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 92717 / today visits: 92717 |
to Mgr. Zdeněk: Tady jde o to, jaký má smysl asi velice nákladně renovovat trosky, které se pak po slavnostním vystavení klidně mohou za deset let dostat (přehnaně řečeno) zase do "původního stavu". Za druhé - Pe-2 je jistě zajímavé letadlo, ale bude to taková tak trochu novostavba a je to jen jedno letadlo, pro naše letectvo rozhodně ne nejvýznamnější. Kdybych o tom rozhodoval, dal bych přednost zachování mnoha historických strojů v jejich původní podobě, které chátrají pod širou oblohou, a ne zničení všeho, co je na nich autentické, nevhodným uskladněním a vystavením vlivům počasí (aby se pak, v lepším případě, udělala zase nákladná renovace, kdy originál to už stejně nebude). Za ty peníze, co bude stát znovupostavení Pe-2 by snad nějakou tu montovanou halu postavili, i kdyby tam ta letadla byla uskladněna a možnost si je prohlédnout by byla jen třikrát do roka (otevření, zavření, Muzejní noc), bylo by to lepší, než to co je.
Myslím, že se mýlíte, když vytýkáte kritikům nepřejícnost kbelskému muzeu. A nechtěl bych vědět, co by říkal po zhlédnutí současného stavu ze zahraničí přišlých exponátů ten, kdo tam rozhodl o jejich předání do Kbel.
Takže co jsem já udělal pro Kbely:
Našel jsem ve šrotu letecké přístroje. Byla jich cca nákupní taška. Tu jsem při dni otevřených dveří odnesl do Muzea a předal nějakému pracovníkovi. K tomu jsem řekl: "Jsou ještě německý." On odvětil: "To nevadí."
Už je to delší doba.
Asi vám vy kritizující chytráci ušlo i to, že jedno z líček, ještě před několka lety chátrající na ploše, je renovované, zachráněné a napucované v hangáru 39-45. Pokud jde o tůčko 104, taky ještě relativně nedávno chátralo léta na ploše. Ale při renovaci dostalo jen komplexně vnější lak, vevnitř je od záklaďáků vykopané a zdevastované, byl jsem v něm při renovaci. Mgr. Procházka
Začal bych tím, že ty letadla nenechám tak zchátrat. Přílet Phantoma jsem osbně viděl, potom jsem ho skoro nepoznal. Tak si nech ty kecy kdo je tu za chytráka.
Sice se udělá novej hangár, expozice je určitě moc pěkná, ale další letadla shnijou venku. Udělat zastřešení, jako ke Kgelích bylo např v autoparku či pod ním kdysi byli v muzeu tanky nestojí majlant a vedení muzea by mělo být schopno na to peníze najít. Jinak snad raději jiný letadla ať už neshánějí.
Poslyš teste,víš proč to nejde ve Kbelích?Protože tam nejsi ty.Běž jim helfnout,ať se pobavěj.
Vy zase máte starosti,buďte rádi že ho máme.Když si vzpomenu jak to dopadlo s Dakotou,kterou nám dali po vlastní ose přes Atlantik...a mohla tady létat...
no já se také přidám, KBELY - chtělo by to makat a makat a né psát a vozit se v autech a letadlech sem a tam jak to tam vždycky vidím
vojáků okolo máte za státní peníze dost a dost !!!, a udělat pořádek nic pomalu nestojí, případně vzít pár litrů barev a ty chudáky venku natřít. Proč je tam několi letet mezi hangáry velké travnatá plocha kde nic není ?
a takhle bych mohl pokračovat..., proč to v Lešanech jde a ve Kbelích ne?
lidi kteří si tak zakládají na svých titulech jsou krapetek jinde........a jinak pane MAGISTŘE- na ty věci, které uvádíte jako první tak za to tam jsou snad placení lidi ne?
P.S. když jsem tomu muzeu dával tipy ,kde jsou jako pomníky vystaveny letadla o kterých se vědělo, že je sundají a skončí bůh ví kde tak se ani neráčili odpovědět a když už tak to bylo samé-nevíme komu patří, komplikovaná doprava, typ který nikoho nezajímám atd atd. V muzeu by asi byli nejraději, kdyby jim to člověk dotáhl na podvalu až před vchod. a nejraději mám kecy to bylo za jiného vedení apod.
a ještě něco- každý může popularizovat dle svých možností , ale třeba nemá potřebu se tím chvástat.........
Pánové, vaše neinformovanost a nepřejícnost kbelskému muzeu až bolí! Jak tu píše Tulda kritikům a co jste udělali pro to, aby řada mašin nebyla venku? Sehnali jste prachy na další esíčko, pod kterým jsou schované aspoň některé Migy. popularizovali jste činnost VHÚ jako já, dali jste jim tip kde sehnat další mašinu?!? Taky zřejmě vůbec nečtete co jsem tu napsal o pešce, Damire. Znova opakuju: Peška bude po důkladné opravě vystavena v autentickém vzhledu "as is" jak vypadala po vylovení z jezera s rudými hvězdami, naštěstí vedení VHÚ ani náhodou ani nenapadlo předělávát ji do odlišného standardu čs. poválečných mašin, takže v čs. markingu Damire NEBUDE!!!! Jinak pokud jde o nemálo mašin venku včetně těch na depozitní stojánce na letišti a jinde - pochopitelně že deště a každá další zíma se na nich zapíší, ale: Dakota už je léta perfektně napucovaná a renovovaná před LKPR, jedna FG nedávno chátrající na ploše stejně jako Delfín trupové číslo 003 byly dovezeny do LM Olomouc, jsou navždy pod střechou a procházejí renovací, podobný osud by měl ještě asi před letošní zimou potkat jeden depozitní Mi-4 ze stojánky u hangáru 39-45. Jediný zatím nezachráněný typ na ploše z depozitní stojánky na ploše je Il-18 OK-NAA, 14 T je napucovaná na venkovní expoziční stojánce. Kritici ať se mrknou jaké stohy expozičních mašin má venku už léta špičkové krakovské muzeum, viz www.muzeumlotnictwa.pl. stejně je na tom muzeum v Daytonu či Pimě. Asi vám vy kritizující chytráci ušlo i to, že jedno z líček, ještě před několka lety chátrající na ploše, je renovované, zachráněné a napucované v hangáru 39-45. Pokud jde o tůčko 104, taky ještě relativně nedávno chátralo léta na ploše. Ale při renovaci dostalo jen komplexně vnější lak, vevnitř je od záklaďáků vykopané a zdevastované, byl jsem v něm při renovaci. Mgr. Procházka
Ja doufam, ze bude mit znaky a kamo tohoto konkretniho stroje. V ceskejch tenhle nikdy nelital.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|