Plastic Planet malý Válka Fit test Special Hobby malý
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 177464 / today visits: 177464

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
215) 18.10.2013-18:29  -  Petr    Kbely -- letecké muzeum

Kdysi byl, už dávno není.

214) 18.10.2013-17:42  -  vlastabart    Kbely -- letecké muzeum

O vnitřním stavu "restoránu" ČSA Il 18 u přehrady Rozkoš,


Znám jen jednu přehradu Rozkoš mezi Českou Skalicí - Náchodem, ale že by tam byl IL18 jako restaurace ?

213) 18.10.2013-17:36  -  vlastabart    Kbely -- letecké muzeum

Chvilku hledání a tohle jsem našel:


 




















19 June 2004
Jean-Luc Soullier  and I have been discussing the Siebel aircraft for over a year now and we're now prepared to present the results. Jean-Luc has made a great contribution of both information and photos to bring some order into the section dedicated to preserved Siebel aircraft, especially the ones of Czech origin. Several new entries have been added all with a photo. The serial numbers have been verified by ID-plates. It turns out that the Vojenske Muzeum, Kbely has remains from 6 different aircraft (!), in addition to their new NC702 that has recently gone on display.

With all of these remains, it would undoubtly be enough parts around to put one back in to the air - who will accept that challenge!? :-)Laughing


Among the photos of the Siebel parts in storage at Kbely was also one Ju 52 fuselage section, now added to the relics section. Can anyone add any information on it?


Hopefully someone can one day contribute photos of the NC 701/NC 702 preserved with Luftwaffe Museum and Musee de l'Air to finally complete this section.


Thank you Jean-Luc for your efforts and contributions!


http://www.preservedaxisaircraft.com/News9.htm









23 October 2004
Also added has been one Jumo 211 on show at Kbely in Prague. The engine is labeled as a M 211 and carries a Czeckoslovakian ID tag. Two photos of Argus AS 10 engines also on show at the museum has been added. I'm not sure that the identification of one of the engines is correct since they do have major discrepancies. Can someone confirm the ID of the two AS 10 engines at Kbely? Thanks!


212) 18.10.2013-17:28  -  kragh    Kbely -- letecké muzeum

A upřesním-je u Bakova nad Jizerou.

211) 18.10.2013-17:26  -  kragh    Kbely -- letecké muzeum

Jedna "osmnáctka" slouží jako restaurace u mladoboleslavské dálnice a zvenku vypadá docela funkčně. Uvnitř jsem nebyl...

210) 18.10.2013-16:43  -  mgr. Zdeněk Procházka    Kbely -- letecké muzeum

To Venca: dík za trupové číslo v Lom opravované Mi-4, je to druhá, která byla na depozitní stojánce směrem k hangáru 39-45, trupové číslo 0751, které tamtéž s velkou pravděpodobností stále je, ještě letos odjede schovat se do obrovské haly LM Olomouc a tahle je druhá depozitní. 0751 je původně mašina, operující z Neředína..takže skvělá zpráva je, že další krutá zima sníh déšť mráz by se už obou depozitních Mi 4 nijak týkat neměly. Aspoň něco..Pokud jde o letecké restaurace s využitím historických letadel, jde o velmi problematickou záležitost..Takto využívané TU 134 u brněnské přehrady v devadesátých letech zcela shořelo, obdobně ještě relativně nedávno využívané druhé dochované Tu 104 v dezolátním stavu z Olomouce zachránil pan Tarantík a je v jeho sbírce. O vnitřním stavu "restoránu" ČSA Il 18 u přehrady Rozkoš, resp. restaurantu  ČSA Il-62 v Heidenreichsteinu nemám bližší zprávy. Když jsou totiž v těchhle celokováčích restaurační provozy, rez z různých agresívních par z přípravy pokrmů se má dobře..Ostatně, i stav  už zachráněného Líčka, nyní v hangáru 39-45, předtím volně na stojánce na ploše Kbel byl dost alarmující, vše vevnitř vybité, už zachráněné Tůčko 104 je na tom vevnitř stejně, byl jsem tam v době renovace. V době, kdy ho dovezli do Olomouce, na tom nebyl líp ani trup IL14FG, dříve od roku 1980 do dubna 2013 odstaveného na ploše letiště, na palubce nebyl ani budík, v kabině jen kniply a páky přípustí. Ale olomoučtí o něj zapečují a doplní vše potřebné..Ten Martinet zůstává záhadou, motory kbelského u francouzského fakt nebyly, Argusy pocházejí z kbelského depozitáře a na foto kolegy jeden motor je..Mgr. Zdeněk Procházka

209) 18.10.2013-15:13  -  štětec    Kbely -- letecké muzeum

Na fotkách je opravdu Nord NC.702 ze kterého udělali v BMZ Aero C-3A.


U Tarantíka je trup Dassaulta Flamanta, ne ?

208) 18.10.2013-14:40  -  vlastabart    Kbely -- letecké muzeum

https://www.google.cz/search?q=runway+34+restaurant&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=RiVhUsb6EMTJsga__YC4Cg&ved=0CEIQsAQ


Tak ono jedna restaurace by stačila, že ? Kdo zažil otevíračku s typickým českým cateringem, klobása za pade-šede, pivo 30, no comment..


.... a kdo se chce hodně nasrat ať se koukne sem, vygůglit se toho dá dost, a mám pocit že ty restaurace už jsou dokonce dvě, Milane mě je ten systém celkem jasnej, znám to z práce, co vyděláme posíláme na kraj, hnus. To ale nic nemění na tom, že to tak musí být navždy, že?? Jednotka dočasnosti ruského vojska na našem území je všeobecně známá a taky si plno lidí ani ve snu neumělo představit, že to bude někdy jinak.


Muzeum v současné podobě je moloch, který si žije sám pro sebe, veřejnost mám pocit, že ho až na pár akcí prostě míjí, to je můj pocit když tam jsem a vidím to. Deprese. S ruchem a otevřeností Duxfordu, Hendonu se to dá srovnat jen velice těžko, ale ono i s menšími expozicemi v GB. Škoda mluvit.


 


Ohledně toho Martinetu by mě to docela zajímalo k čemu sem tedy vlastně dorazil.

207) 18.10.2013-13:59  -  Milan Klouček    Kbely -- letecké muzeum

To Vlastabart:


Ohledně toho Martineta - jeden podobný se válí u Tarantíka. Je celkem možné, že ve Kbelích z něj jen "vytěžili" pár dílů a pak ho jako nepotřebný pustili dál - to je ale jenom moje domněnka.


Ohledně toho přístřešku s restaurací a Il-14 - to je opravdu krása, ale to jde v případě jednoho soliterního kousku. Pro rozsáhlou kbelskou sbírku je to opravdu nepoužitelné, a to nejenom z důvodů určitě astronomické ceny. (Ta hospoda s Il-14 určitě slušně vydělává, takže tam se ta stavba určitě brzo zaplatí. Jenže pokud by něco takového postavili ve Kbelích byť i pro jediné letadlo, tak případné zisky z hospody zahučí do státního rozpočtu a muzeum z toho zase nic neuvidí.)

206) 18.10.2013-12:07  -  vlastabart    Kbely -- letecké muzeum

Tak jsem schválně vyštrachal původní film a opravdu to bylo foceno v srpnu 2004, řidič jel stoprocentně do Kbel protože to měl zaškrtnuto na mapě a ptal se kolik mu zbývá času a na nejjednoduší cestu k muzeu.. Pokud se lidi pohybující se kolem muzea nedokáží rozpomenout kde tenhle náklad skončil, je to opravdu podivné.





Líbil by se vám třeba tenhle způsob ochrany letadla využitelný navíc jako restaurace pro návštěvníky nebo letecké štamgasty ? Mě ano a moc, samozřejmě, že teď uslyším plno důvodů proč to nejde, no ale právě proto, proč u nás kua podobný věci prostě nejdou zrealizovat?? Může mi to někdo vysvětlit ?? A neříkejte mi, že je to jen o penězích..

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1714655763.0941 forum