Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 177464 / today visits: 177464 |
Kdysi byl, už dávno není.
O vnitřním stavu "restoránu" ČSA Il 18 u přehrady Rozkoš,
Znám jen jednu přehradu Rozkoš mezi Českou Skalicí - Náchodem, ale že by tam byl IL18 jako restaurace ?
Chvilku hledání a tohle jsem našel:
With all of these remains, it would undoubtly be enough parts around to put one back in to the air - who will accept that challenge!? :-)
Among the photos of the Siebel parts in storage at Kbely was also one Ju 52 fuselage section, now added to the relics section. Can anyone add any information on it?
Hopefully someone can one day contribute photos of the NC 701/NC 702 preserved with Luftwaffe Museum and Musee de l'Air to finally complete this section.
Thank you Jean-Luc for your efforts and contributions!
http://www.preservedaxisaircraft.com/News9.htm
23 October 2004 Also added has been one Jumo 211 on show at Kbely in Prague. The engine is labeled as a M 211 and carries a Czeckoslovakian ID tag. Two photos of Argus AS 10 engines also on show at the museum has been added. I'm not sure that the identification of one of the engines is correct since they do have major discrepancies. Can someone confirm the ID of the two AS 10 engines at Kbely? Thanks! |
A upřesním-je u Bakova nad Jizerou.
Jedna "osmnáctka" slouží jako restaurace u mladoboleslavské dálnice a zvenku vypadá docela funkčně. Uvnitř jsem nebyl...
To Venca: dík za trupové číslo v Lom opravované Mi-4, je to druhá, která byla na depozitní stojánce směrem k hangáru 39-45, trupové číslo 0751, které tamtéž s velkou pravděpodobností stále je, ještě letos odjede schovat se do obrovské haly LM Olomouc a tahle je druhá depozitní. 0751 je původně mašina, operující z Neředína..takže skvělá zpráva je, že další krutá zima sníh déšť mráz by se už obou depozitních Mi 4 nijak týkat neměly. Aspoň něco..Pokud jde o letecké restaurace s využitím historických letadel, jde o velmi problematickou záležitost..Takto využívané TU 134 u brněnské přehrady v devadesátých letech zcela shořelo, obdobně ještě relativně nedávno využívané druhé dochované Tu 104 v dezolátním stavu z Olomouce zachránil pan Tarantík a je v jeho sbírce. O vnitřním stavu "restoránu" ČSA Il 18 u přehrady Rozkoš, resp. restaurantu ČSA Il-62 v Heidenreichsteinu nemám bližší zprávy. Když jsou totiž v těchhle celokováčích restaurační provozy, rez z různých agresívních par z přípravy pokrmů se má dobře..Ostatně, i stav už zachráněného Líčka, nyní v hangáru 39-45, předtím volně na stojánce na ploše Kbel byl dost alarmující, vše vevnitř vybité, už zachráněné Tůčko 104 je na tom vevnitř stejně, byl jsem tam v době renovace. V době, kdy ho dovezli do Olomouce, na tom nebyl líp ani trup IL14FG, dříve od roku 1980 do dubna 2013 odstaveného na ploše letiště, na palubce nebyl ani budík, v kabině jen kniply a páky přípustí. Ale olomoučtí o něj zapečují a doplní vše potřebné..Ten Martinet zůstává záhadou, motory kbelského u francouzského fakt nebyly, Argusy pocházejí z kbelského depozitáře a na foto kolegy jeden motor je..Mgr. Zdeněk Procházka
Na fotkách je opravdu Nord NC.702 ze kterého udělali v BMZ Aero C-3A.
U Tarantíka je trup Dassaulta Flamanta, ne ?
Tak ono jedna restaurace by stačila, že ? Kdo zažil otevíračku s typickým českým cateringem, klobása za pade-šede, pivo 30, no comment..
.... a kdo se chce hodně nasrat ať se koukne sem, vygůglit se toho dá dost, a mám pocit že ty restaurace už jsou dokonce dvě, Milane mě je ten systém celkem jasnej, znám to z práce, co vyděláme posíláme na kraj, hnus. To ale nic nemění na tom, že to tak musí být navždy, že?? Jednotka dočasnosti ruského vojska na našem území je všeobecně známá a taky si plno lidí ani ve snu neumělo představit, že to bude někdy jinak.
Muzeum v současné podobě je moloch, který si žije sám pro sebe, veřejnost mám pocit, že ho až na pár akcí prostě míjí, to je můj pocit když tam jsem a vidím to. Deprese. S ruchem a otevřeností Duxfordu, Hendonu se to dá srovnat jen velice těžko, ale ono i s menšími expozicemi v GB. Škoda mluvit.
Ohledně toho Martinetu by mě to docela zajímalo k čemu sem tedy vlastně dorazil.
To Vlastabart:
Ohledně toho Martineta - jeden podobný se válí u Tarantíka. Je celkem možné, že ve Kbelích z něj jen "vytěžili" pár dílů a pak ho jako nepotřebný pustili dál - to je ale jenom moje domněnka.
Ohledně toho přístřešku s restaurací a Il-14 - to je opravdu krása, ale to jde v případě jednoho soliterního kousku. Pro rozsáhlou kbelskou sbírku je to opravdu nepoužitelné, a to nejenom z důvodů určitě astronomické ceny. (Ta hospoda s Il-14 určitě slušně vydělává, takže tam se ta stavba určitě brzo zaplatí. Jenže pokud by něco takového postavili ve Kbelích byť i pro jediné letadlo, tak případné zisky z hospody zahučí do státního rozpočtu a muzeum z toho zase nic neuvidí.)
Tak jsem schválně vyštrachal původní film a opravdu to bylo foceno v srpnu 2004, řidič jel stoprocentně do Kbel protože to měl zaškrtnuto na mapě a ptal se kolik mu zbývá času a na nejjednoduší cestu k muzeu.. Pokud se lidi pohybující se kolem muzea nedokáží rozpomenout kde tenhle náklad skončil, je to opravdu podivné.
Líbil by se vám třeba tenhle způsob ochrany letadla využitelný navíc jako restaurace pro návštěvníky nebo letecké štamgasty ? Mě ano a moc, samozřejmě, že teď uslyším plno důvodů proč to nejde, no ale právě proto, proč u nás kua podobný věci prostě nejdou zrealizovat?? Může mi to někdo vysvětlit ?? A neříkejte mi, že je to jen o penězích..
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|