Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 146319 / today visits: 146319 |
Anglani maji nekvalitni barvy,zato Migy uz zacinaji hnit..Kolik by stal poradny novy kabat na phantoma?Nemyslim to prejet smirglpapirem i s nytama a striknout to na obrouseny stary nater.Myslim,ze za cenu
noveho kabatu by se mozna i vyplatilo nad tim posvit strechu.Kdyby to ero nekomu patrilo,tak vypada
podstatne lepe.
Ti Angláni mají nějaké nekvalitní barvy-pár (14) let na slunci,mrázu, déšti, sněhu, kroupách a takhle se jim to vyšisujes3
dal jsem si tu práci a zde máte porovnání - 1995 vs 2009 na dešti
1995
2009
takže jako v Polsku ??
TOM to trefil na hlavičku : Myslím, že muzeu chybí pružnější a modernější managment.
ale ono je to tak jako všude. pak to nacháme za státní nákladně opravit a jede se dál, že
to že o řád menší částka by stačila na zachování stavu takový jaký byl při dodání je fakt asi fuk
Ono i v Lešanskym depozitu stojí na dešti spousty techniky a esíčka tam nepřibejvaj, přitom by to bylo jednoduchý a relativně levný řešení. Stačí se kouknout na letecký snímky. Přitom nevěřim, že je pro jeden armádní "útvar" je od jinýho sehnat.
V muzeu v Roycanech už jim to došlo a postavili je.
To nevím, ale o to zas tak nejde. Nakonec, bylo to i v muzeu, když jsem jako voják chodil před sezonou stříkat tanky směsí nafty a oleje, tak ty tanky pod tou konstrukcí stály.
Problém vidím v tom, že zastřešit venkovní sbírky není prioritou vedení muzea a nijak neřeší chátrání těchto exponátů. A po letech se zase dovíme, jak se něco zachánilo, jací jsou to kabrňáci. Přitom by stačilo zchátrání preventivně zabránit.
A nakonec se dočteme od mgr., že v Polsku to taky tak mají, tak vlastně vo co go. Myslím, že muzeu chybí pružnější a modernější managment.
1) Požadavky muzea na "ESO" přístřešky nikdy nikdo nerespektoval a ani nikoho nezajímaly z jednoho jediného důvodu: tento materiál, kdekoliv se po republice rušil, byl primárně předurčen pro odprodej a to zpravidla na místě... a z toho bylo co? PENÍZE! Pokud si někdo představuje, že pro armádu a že ta by je mohla předisponovat do rozpočtu VHÚ a LM Kbely, tak omyl - šly rovnou do státního rozpočtu a pak do...
2) Využití "ESO" přístřešků pro zakrytí exponátů jako jsou letadla má své limity, které nejdou natahovat - jde o rozteč stojek/sloupů vzhledem k možnému zatížení, kterou nelze zvětšovat, takže když spojíte víc "polí" příhradové střechy vedle a za sebe, stojky/sloupy stejně nemůžete vynechat... Sníh by prostě (od určité tloušťky vrstvy) střechu prolomil. Jediné, co se dá (z)měnit, je výška sloupů/stojek - tím ale roste potřeba zakrýt větší plochu, protože déšť a sníh zpravidla nepadají svisle dolů, ale šikmo...
Přesně tak. A zrušené autoparky byly i ve Kbelích, jak na letišti, tak přes silinici u bigošů. Na letišti se možná používají, ale ty druhé ne.
S těmi dětmi také tak - viděl jsem v muzeích odříznuté trupy s kokpity, kam si děti mohli vlézt, pořád tam někdo postával. A už vůbec nemluvím třeba o "trenážeru", kabině na hydraliluckých nohách s velkoprostorovou obrazovku, kde jsme jakože v F-14 honili lybijský Mig-23. Nevěřím, že děti "přežijí" celé Kbely jen koukáním se přes provazy. Nakonec o tom svědčí honící se děcka venku...
osobně něvěřím, že když armáda rušila posádku kde mohla, tak autoparky měly kryté. zas by nebyl takový problém to převést a postavit ve Kbelích, ale asi nikdy nebyl zájem.
největší škoda je, jak již bylo níže někým zmíněno, že ty letadla, co přiletěla po vlastní ose, měla patinu. Když je teď nechají zchátrat, po renovaci, pokud bude, budou zase jako omalovánka. Koho to pak bude lákat?
Proč ve Kbelích není přístupné trvale nějaké letadlo právě pro děti, aby si mohly šáhnout, vlézt do něj, chytit za knypl? V lešanech mají topaz a je pořád v obležení.
Vše není jen o penězích, ale i o vůli a chuti.
muzálních = muzeálních, omluva ze překlepy
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|